Saunan Pelifoorumit
Kirjauduppa sisään ja tee kaikki onnellisiksi Smile

Saunan (epä)virallinen foorumi! Logo väliaikainen.

PääsivuPortaaliGalleriaFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätRekisteröidyKirjaudu sisään

Jaa | 

Multiwinia

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
keisariroope
Ammattilainen
Ammattilainen

Viestien lukumäärä : 94
Pisteet : 2436
Maine : 0

Hahmon tiedot
Käyttäjätunnus: Jördis-Setä
Elämänpisteet:
100/100  (100/100)
Rotu: Haltia

ViestiAihe: Multiwinia   Ke Marras 30, 2011 11:27 am

Paras indiestragediapeli mitä olen koskaan pelannut..
Eli idea on se että sinulla on spawneja joista spawnaa 20-40 multiwiniaania, näillä multiwiniaaneilla sinun on tarkoitus tuhota toisen pelaajan armeija ja spawnit...

Joskus ilmasta tipahtaa laatikkoja joista saa power uppeja joita voi säilyttää niin kauan kuin haluaa pahanpäivän varalle esim turretteja ja ilmaiskuja

Tässä koko luettelo:Turret(normaali turretti)Flame turret(vielä parempi versio)Rocket turret(paras turretti)Dark forrest(syö multiwiniaaneja ja voi syttyä tuleen tappaen kaiken mikä koskettaa tulta)Magical forrest(kerää kuolleiden multiwiniaanien sieluja ja tekee niistä uusia)Meteor strike(Iso ilmaisku)Air strike(pieni ilmaisku)Napalmi(I love the smell of napalm in the morning)

Ja paljon muuta kuten Nuke barrage(ISO nuke isku)

Peli viihdyttää pelaajaa useilla eri kentillä ja eri pelimoodeilla
Itse rakastan kun 400 multiwiniaania marssii konekiväärien kantamalle ja miestä kaatuu kuin heinää...
Massa taistelut ovat erittäin hauskoja ja peliä voi pelata yksinpelissä tai moninpelissä..

Laitan kuvia mun ja kavereiden matseista niin saatte jonkin idean miltä peli näyttää...
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot

Multiwinia
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Saunan Pelifoorumit :: Pelit :: PC pelit-
Siirry: