Saunan Pelifoorumit
Kirjauduppa sisään ja tee kaikki onnellisiksi Smile

Saunan (epä)virallinen foorumi! Logo väliaikainen.

PääsivuPortaaliGalleriaFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätRekisteröidyKirjaudu sisään

Jaa | 

Jonneja ja Legendoja osa 1

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Herra0
Herra0, koirien omistaja.

Viestien lukumäärä : 428
Pisteet : 3219
Maine : 12

Hahmon tiedot
Käyttäjätunnus: Herra0
Elämänpisteet:
100/100  (100/100)
Rotu: Lehmä

ViestiAihe: Jonneja ja Legendoja osa 1   To Maalis 29, 2012 10:24 am

Olen Herra0, tavallinen ihminen tässä julmassa maailmassa. Eräänä päivänä kuitenkin kaikki muuttui. Oli kello 5, valoista mutta silti hiljaista kadulla missä kuljin. Autoja ajoi eestä pari kertaa 5 minuutissa, ja oli hyvä ilma. Varmaan luulette että ei voi tapahtua mitään, eihän? Noh kumminkin kuulin askeleita takaa. Minua ammuttiin selkään oisko Glock 22 tai jotain sinne päin... Kaaduin maahan ja aloin vuotaa verta. Näin kaiken sumuisena ja henkilö jolla on pitkä valkoinen tukka, kalpea iho ja siniset silmät käveli eestäni ase kädessä. Hän ei kääntynyt katsomaan. Pian ei ollut kuin tyhjää.

En ole varma, onko tapahtuneesta viikkoja, kuukausia vai vain päiviä tai tunteja, ruumiini ei ole liikkunut mihinkään. Olin verilätäkössä samassa paikassa, ihmettelen kuinka kukaan ei ole huomannut ruumistani. Yhtäkkiä aloin tuntemaan jotain... Jotain sisällä joka halusi päästä kehooni. Jotain pimeyden voimia, en tiedä mitä mutta yhtäkkiä olin kunnossa. Mutta ei, maailma ei ollut sama. Maailma oli väkivaltainen, epäkuolleita liikkui ympärillä ja joitakin raskaasti pukeutuneita tyyppejä tappoi niitä. Mutta huomasin jotain, en ollut omissa vaatteissani vaan joissain salamurhaajan vaatteissa, ja minulla oli kaikki miekat, pistoolit, jopa hidden bladet (assassins creed fanit tietää Very Happy) ja pystyin tekemään mustaa magiaa. Tunsin takavani olevan jotain. Haarniskaan pukeutunut pahan tyypin näköinen mies seisoi takanani.

Tietenkin reagoin ottamalla miekan ja yrittänyt lyödä häntä, mutta hän torjui ja yritti lyödä takaisin , mutta sain just ja just väistettyä. Potkasin häntä kasseille ja löin miekan hänen mahan läpi, mutta se ei ilmeisesti paljoa häntä haitannut kun sain miekasta iskun ja lensin taaksepäin. Olisin kuollut ellei mysteeriset voimat olisi tullut. Kysyin hänen nimeään. Hän oli Jepekula, niin hän sanoi. Minä kysyin mistä epäkuolleet tulivat, hän kertoi että hyvin vaarallinen mies, (tai kakara) JonneLeader Moi7 oli valtaamassa maailmaa. Ne jotka kuolivat hänen ES läikytyksestä, muuttui sieluttomiksi käveleväksi ruumiiksi joka haluaa tappaa kaiken ja noudattaa Jonnejen käskyjä. Jonnet ovat rotu joka on käymässä harvaan, joten he ovat tavallaan sideleadereita Moi7:n kansssa, mutta Moi7 on itse vaarallinen jonnepomo. Me kaksi päätimme mennä Jepekulan muinaisten soturien tukikohtaan ja puhumaan lisää.

Kulli on biihop
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://saunanpeli.palstani.com
696661337
Saunan kunnia elävöittäjä

Viestien lukumäärä : 332
Pisteet : 3789
Maine : 2
Ikä : 17

Hahmon tiedot
Käyttäjätunnus: 696661337
Elämänpisteet:
696661337/696661337  (696661337/696661337)
Rotu: 696661337

ViestiAihe: Vs: Jonneja ja Legendoja osa 1   To Maalis 29, 2012 10:29 am

Tän pitäs olla paljon vakavampi eikä mikää "spurdo spärde nyt assasins creed spoileri fanit diedää :---D"
Näytä käyttäjän tiedot http://mikäonkotisivuXD.com
Herra0

Viestien lukumäärä : 428
Pisteet : 3219
Maine : 12

Hahmon tiedot
Käyttäjätunnus: Herra0
Elämänpisteet:
100/100  (100/100)
Rotu: Lehmä

ViestiAihe: Vs: Jonneja ja Legendoja osa 1   To Maalis 29, 2012 10:32 am

696661337 kirjoitti:
Tän pitäs olla paljon vakavampi eikä mikää "spurdo spärde nyt assasins creed spoileri fanit diedää :---D"
kertoo korttipelistä eli jonnejen pitää liittyä.

Kulli on biihop
Näytä käyttäjän tiedot http://saunanpeli.palstani.com
696661337

Viestien lukumäärä : 332
Pisteet : 3789
Maine : 2
Ikä : 17

Hahmon tiedot
Käyttäjätunnus: 696661337
Elämänpisteet:
696661337/696661337  (696661337/696661337)
Rotu: 696661337

ViestiAihe: Vs: Jonneja ja Legendoja osa 1   To Maalis 29, 2012 10:44 am

Ah, herra0... Hän on kertonut tarinansa meille kaikille urheille saunalaisille, ja minä kerron sen nyt teille.

Vuonna 2012, Oikeassa maailmassa herra0 eleli normaalina 12-vuotiaana poikana, joka eleli koneensa ääressä yöt ja päivät. Kaikki muuttui kun Jonnet hyökkäsivät hänen kotichattinsa, Saunan kautta oikeaan maailmaan. Jonnet kaappasivat Herra0:n, ja samalla he tappoivat kaikki ihmiset maapallolta.
Herra0:aa kidutettiin tyrmässä sen jälkeen yöt ja päivät. He kyselivät häneltä; MISSÄ SE ON, NOLLAN SIELU!?
Ihmettelette varmaan, mikä nollan sielu on?
Herra0 sai nimensä Nollan sielustaan joka hänellä on.
Nollan sielu on voima, joka antaa käyttäjälleen kyvyn olla erittäin ninjamainen, salamurhaaja ja varas. Herra0 ei aluksi tiennyt että hänellä oli Nollan sielu. Hän sai sen kun hänen äidinsä kuoli synnytyksen jälkeen.
Zerous, Nollan jumala, loi Nollan sielun, ja lähetti sen herra0:n kehoon napanuoran kautta. Herra0 sai selville että hänellä oli nollan sielu vasta sen jälkeen kun hän kuoli, kidutuksen takia.
Hän heräsi paikassa jossa me nyt olemme. Sovngardessa. Minä, ja kaikki muut saunan legendat joutuivat myös Sovngardeen. Zerous lähetti meidät tänne jotta emme joutuisi Taivaaseen. Syy miksi hän lähetti meidät tänne oli se, että täällä Sovngardessa me hankittiin IHAN HELVETIN SUURI armeija, jolla me kukistaisimme Jonnet ja ottaisimme Maapallon takaisin haltuumme. Mutta samalla kun me legendat jouduimme Sovngardeen, Jonnet teleporttasivat itsensä sinne. He tulivat tappamaan meidät.
Näytä käyttäjän tiedot http://mikäonkotisivuXD.com
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Jonneja ja Legendoja osa 1   

Jonneja ja Legendoja osa 1
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Saunan Pelifoorumit :: Sekalainen keskustelu :: Tarinat-
Siirry: