Saunan Pelifoorumit
Kirjauduppa sisään ja tee kaikki onnellisiksi Smile

Saunan (epä)virallinen foorumi! Logo väliaikainen.

PääsivuPortaaliGalleriaFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätRekisteröidyKirjaudu sisään

Jaa | 

Escape from Nakhimocsky Prospekt

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Z0mg
ALOITTELIJA
ALOITTELIJA

Viestien lukumäärä : 2
Pisteet : 1952
Maine : 0
Ikä : 22

ViestiAihe: Escape from Nakhimocsky Prospekt   To Kesä 21, 2012 4:33 pm

First chapter; The Awakening

Heräsin ystävieni Vladimirin ja Sergein kanssa, olemme piileskelleet jo kaksi päivää hylätyllä metroasemalla. Elintarvikkeet ovat loppuneet, nyt on aika liikkua. Me kaikki tiedämme että täältä poistuminen on vaarallista, vaanijoita on joka puolella. Ihmettelemme miten ne eivät ole löytäneet meitä, niitä on monta kertaa mennyt meidän läheltä. Avaamme varastohuoneen oven jossa olemme piileskelleet, emme näe mitään, sillä taskulampuistamme ovat paristot loppuneet. Olemme sopineet yhdessä, että ketään ei jätetä. Etenemme hiljaa ympäriinsä, kuulemme jatkuvasti ääniä lähes joka puolelta. Toistaiseksi olemme päässeet turvassa liikkumaan. Nakhimocsky on yksi suurimmista metroasemista, jonka takia täältä on vaikea päästä ulos, eikä meillä ole edes karttaa. Olemme odotushuoneessa, josta etsimme tarvikkeita, kunnes kuulemme valtavaa rääkyntää. Korviin sattuu ja päätä särkee kunnes penkkien takaa hyppää kaksi vaanijaa. Vladimir alkoi ampumaan , sillä hän oli ainoa jolla oli panoksia jäljellä, ja onhan hän meidän ryhmämme kokenein. Toinen vaanijoista kaatuu maahan, tuskin kuolleena mutta pahasti haavoittuneena. Toisesta ei ole tietoa, sillä hän liikkuu jossain penkkien seassa. Vladimir sanoo minulle ja Sergeille "Etsikää tie ulos, hoidan sen vaanijan ennenkun hän hoitaa meidät" Katson Vladimiria hieman epävarmasti kunnes vastaan "Emme voi jättää sinua yksin, he sanoivat Poliksessa että jos emme tule kaikki ehjinä takaisin emme saa palkkiota reissusta" Vladimir selvästi suuttuu vastauksestani ja alkaa karjumaan minulle "Vitut siitä palkkiosta, jos olisimme tieneet aikaisemmin että meidän olisi pitänyt kulkea Nakhimocskyn läpi niin en olisi edes tullut mukaan" Nyökkään Vladimirille vastaukseksi, sillä en uskalla sanoa hänelle vastaan. Vladimir jatkaa puhettaan "Menkää nyt, kyllä minä pär-" Hänen lause jää kesken kun vaanija hyppää hänen selkäänsä, vaanija iskee terävät kyntensä hänen olkapäähän jolloin Vladimirin ase tippuu maahan. Sergei, meidän ryhmän "jänishousu" jää seisomaan pelosta kankeana, kun minä pyrin ottamaan Vladimirin asetta maasta ja ampumaan vaanijaa, vaanija lentää maahan, jolloin varmistan päähän ampumalla että se on varmasti kuollut. Vaikka Sergei onkin ryhmästämme pelkurein, on hänestäkin hyötyä. Hän ottaa esiin ensiapupakkauksensa ja menee auttamaan Vladimiria, jonka oikea käsi on melkein revitty irti. Jään vahtimaan Vladimiria ja Sergeitä, kunnes kuulemme kaukaa paljon kirkuntaa.

Second Chapter; Escape

Vladimir ei kivuiltaan pysty kunnolla liikkumaan, ja hän on muutenkin menettänyt paljon verta. Alan kantamaan Vladimiria ja lähdemme Sergein kanssa pakoon käytävää pitkin, sillä tiedämme että vaanijoita on tällä kertaa paljon enemmän. Löydämme uloskäynnin asemalta jolloin hyppäämme hylättyyn metroon. Lähdemme juoksemaan metroa pitkin ja toivomme että menemme oikeaan suuntaan. Vaanijat alkavat saavuttaa meitä, vaikka Sergei koittaa juostessaan niitä ampuakkin, mutta eihän hän niihin osu, huono kun asetta on käyttämään. Jatkamme juoksua, Kalashin panokset ovat loppuneet, jolloin vain toivomme että pääsemme vaanijoilta karkuun. Onni oli tällä kertaa meidän puolellamme, vaanijat lopettivat jahtauksen, mutta onni ei kauaa kestä sillä näemme Mustan. Kyllä, emme uskoneet Sergein kanssa niiden olemassa oloon, vaikka niin jotkut väittää. Koska Mustat ovat vain varjoja, meidän piti vain toivoa että se ei ota kontaktia meihin, etenimme hitaasti poispäin Mustasta. Kuulimme vain ympärillä lasten naurua, joka tuli Mustan takia. Musta otti kontaktin Sergeihin, jolloin Sergei kauhusta kankeana tuupertui maahan ja paskoi housuunsa yli yhdeksän tuhannen auringon voimalla. Tiesin että häntä ei voi enään mikään pelastaa, mutta otin kaulastani kaulakoruni ja laitoin sen Sergein kaulaan ja kuiskasin hänen korvaan "Lepää rauhassa makea prinssi" Jatkoin Vladimirin kanssa matkaa ja toivoin että Musta jättää meidät rauhaan. Kuulen kaukaa takaani askelia, paljon askelia, jonka jälkeen kuulen haukuntaa, lähden juoksemaan karkuun, sillä tiedän että siellä on koiria ja ne kulkevat vain laumoissa. Minun on vaikea juosta sillä kannan Vladimiria. Vladimir alkaa puhumaan "Lopeta juokseminen.... Idiootti, ei se sinua pelasta, mene maahan äläkä liiku, ole aivan hiljaa" Teen kuten Vladimir käski, lasken Vladimirin vähän kauemmaksi minusta, etteivät koirat tajua meidän läsnäoloa. Haukkuminen kuuluu kokoajan kovempaa ja kovempaa, on vain ajan kysymys milloin he ovat kohallamme.

Third Chapter; Who let the dogs out?

Olemme maanneet jo vartin maassa, koiria on ympärillämme mutta ne ei ovat todennäköisesti ovat saaneet vainua meistä, niitä on jatkuvasti kulkenut läheltämme, pelkään pahasti että jäisimme kiinni. Tunnen, kuinka koira kävelee päälläni ja nuuskii ympäriinsä, en tiedä miten, mutta se ei ole joko tajunnut minua, tai vain odottaa. Säikähdän kun Vladimir nousee ylös ja koirat hyppäävät heti Vladimirin kimppuun, Vladimir siis uhrautui vuokseni, kuulen kuinka koirat syövät Vladimiria, ja odotan että ne lähtevät. Vähän ajan päästä ääniä ei enään kuulu. Nousen varovasti ylös ja katson ympärilleni, jatkan matkaa vaivihkaa, toivon etten törmää mutantteihin sillä ainoa aseeni on kääntöveitseni, joka on minut kuitenkin ennenkin pelastanut. Kuulen puhetta joka kokoajan kovenee kun, ihmisen puhetta. Erotan puheen hämärästi, se on Saksaa. "Natseja" totean itsekseni ja alan hiipimään varovasti, loppujen lopuksi näen jo valoa. Huomaan natsin lähestyvän kaukaa, menen nurkan taakse piiloon, ja odotan kunnes natsi menee ohi. Hyppään kuitenkin natsin selkään ja isken häntä monta kertaa veitselläni kaulaan, otan natsilta hänen aseensa, uboinikin. Puen natsin vaatteet päälle ja lähden natsien leiriä kohti, siinä toivossa että minua ei tajuta että en ole natsi. Saavun leiriin, minua tervehditään ja tervehdin takaisin, hiki virtaa otsaani pitkin kun kävelen leirin läpi kohti ulospääsyä, sitten tummiin pukeutunut mies alkaa puhumaan minulle "Henvridk, minne olet menossa" Koitan kävellä pois tilanteesta mutta mies nappaa minua niskasta kiinni, käännyn miestä kohti ja supisen Englanniksi hänen korvaansa "Jos et päästä minua menemään ammun sinut, jos huudat olet jo kuollut ennenkuin "toverisi" edes reagoi huutoosi" Mies alkaa nauramaan hysteerisesti, katson ympärilleni jolloin näen että natsit ovat piirittäneet minut, tiedän että jos ampuisin niin olisin heti kuollut, tiputan aseen maahan ja nostan käteni ylös, natsit kolkkaavat minut ja ottavat minut vangikseen.

Fourth Chapter; End of the Line

Herään kahlittuna, en tiedä missä olen mutta olen kuitenkin jossain kulkuneuvossa. Päätäni jomottaa kauheasti. En erota kunnolla ympäristöä, mutta todennäköisesti olen kärryssä, kysyn vieressä olevalta natsilta että missä olemme, mutta hän ei vastaa mitään, natsi on muutenkin omituinen sillä hän on peittänyt naamansa, joka eroaa vahvasti natsien tavoista. Koitan löytää keinoa miten saisin kädet avatuksi, sillä käteni ja jalkani ovat sidottu. Naamansa peittänyt mies käärii hihansa ja näyttää kädessä olevaan merkkiä, joka on selvästi rangereiden merkki. Ymmärrän että ranger on solattautununeena natseihin, en tiedä miksi, ehkäpä natsit tietävät jotain salaista. Minun lisäksi kärryssä on kuski, kuskin vieressä istuva natsi ja ranger. Ranger ottaa tuvestaan puukon ja leikkaa käteni irti, jonka jälkeen hän antaa minulle revolverinsa. Toimin tietysti heti hätäisesti ja painan revolverin natsin päätä vasten ja laukaisen hänen aivonsa pitkin raiteita, ranger taasen nappaa kuskista kiinni ja viskaa hänet raiteille, jonka jälkeen hän menee ohjaamaan liikkeellä olevaa ratakärryä, istun kuskin viereen ja kysyn rangerilta "Kuka olet ja mitä varten olet solattautunut natseihin" Ranger vastaa aivankun hän odottaisi tuota kysymystä "Olen Alexander, yksi Poliksen johtavista rangereista, olen sen takia solattautunut natseihin, jotta saisin selville että käyvätkö he salaista kauppaa Stalkkereiden kanssa. "Nyökkään vastaukseksi jonka jälkeen kysyn "Viekö tämä tunneli Polikseen, olen yksi kolmesta jotka lähetettiin räjäyttämään pinnalle vievää oviaukkoa, mutta jäimme kuitenkin jumiin Nakhimocskylle. Mukanani olivat Vladimir ja Sergei. Emme jatkaneet matkaamme Nakhimocskya pidemmälle, sillä emme olisi päässyt sen läpi, piileskelimme ensin Nakhimocskylla pari päivää, jolloin elintarvikkeet loppuivat ja.. no siitä meidän matka takaisin Polikseen alkoikin" Alexanderia ei selvästi kiinnostanut, hän vain nyökkää kunnes sanoo "Voin viedä sinut Polikseen, mutta matkamme sinne tulee olemaan pitkä." Kuulemme takaamme kirkumista "Vaanijoita" totean jolloin otan takapenkiltä Alexanderin kalashin ja alan ampumaan putkistossa liikkuvia vaanijoita "Niitä on monta!" Huudahdan Alexanderille jolloin hän vastaa minulle "Täältä on suunnilleen kymmenen minuutin matka Rigalle, koita pidätellä niitä paskiaisia sinne asti!"

En tiedä tuleeko viidettä osaa, kirjottakaa kommentteihin jos haluatte minun tekevän viidennen osan.

Aseet, mutantit ja paikat ovat kaikki otettu Metro 2033:sta!

Kertokaa kaikki mielipiteenne ja ilmoittakaa mahd. kirjoitusvirheet ja missä olisi parantamista!

Muokkasin vähän sitä, mutta älä huoli, tallensin koko höskän jos alkuperäinen oli parempi. Jepekula
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Herra0
Herra0, koirien omistaja.
Herra0, koirien omistaja.

Viestien lukumäärä : 428
Pisteet : 3219
Maine : 12

Hahmon tiedot
Käyttäjätunnus: Herra0
Elämänpisteet:
100/100  (100/100)
Rotu: Lehmä

ViestiAihe: Vs: Escape from Nakhimocsky Prospekt   Pe Kesä 22, 2012 9:30 am

Aika hienoa miten jollakin riittää inspiraatio ja aika ja kaikki tällaisen kirjoittamiseen.
Hyvää työtä.

Kulli on biihop
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://saunanpeli.palstani.com

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Saunan Pelifoorumit :: Sekalainen keskustelu :: Tarinat-
Siirry: