Saunan Pelifoorumit
ootko homo oot

Saunan (epä)virallinen foorumi! Logo väliaikainen.

PääsivuPortaaliGalleriaFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätRekisteröidyKirjaudu sisään

Jaa | 

jorma thö jorma osa-1

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
shadowsusi
Kirjoittelija
Kirjoittelija

Viestien lukumäärä : 39
Pisteet : 2550
Maine : 6

Hahmon tiedot
Käyttäjätunnus: SusiSukka
Elämänpisteet:
100/100  (100/100)
Rotu: Hylje

ViestiAihe: jorma thö jorma osa-1   Ke Toukokuu 08, 2013 12:04 pm

EI SUOSITELLA ALLE 18 VUOTIALLE, SAATTAA AIHEUTTAA TARINASSA LUOTELTUJA KIPUJA

Oli kauhea päänsärky, muna kipu ja perskuti. AIVAN IHANA TAPA HERÄTÄ NÄIN ajatteli Jorma maanantai aamuna.Kun hän oli juuri ottamassa leipää kaapista huomasi että bokserit olivan leipäpussissa. Krapulassakin on kivempi herätä kuinnäillä kipeilläpaikoilla, peniksenikin on kipiä. Meni Jorma mummilla käymään ja kehui mummi oikein kun kuuli että oli mies saanut puskassa käydä, mutta kenen ihmettelivät mummi ja Jorma.''Itse ainakin olin eilen jonkin tykin kalustoss, mutta tykki oli veteraaniakin vanhempi, oi että'' sanoi mummi. Jorma taas oli aivan hämillään kun jotain niin jännää tapahtui, ''mummini sai jotain eikä hänkään tiedä mitä tapahtui, mutta mummi naapurin tyttö katsoo minua niin kummasti luulen että hän oli se hihiiihiihIHIIIHHIHHHIIIIIIHHHIHHHiiHIIIIGIIIHHIHIHIIHIHSDEAGRGFGGFGJGIOGJPOJFAJIGJGOKWELFGJEKLRGHIOSNFVEKLDNFARVNOENSKVN''

*POKS* jorman pää räjähti- ''Perustuu tositapahtumiin amerikassa,kadulla eenap <---''
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot

jorma thö jorma osa-1
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Saunan Pelifoorumit :: Sekalainen keskustelu :: Tarinat-
Siirry: