Saunan Pelifoorumit
Kirjauduppa sisään ja tee kaikki onnellisiksi Smile

Saunan (epä)virallinen foorumi! Logo väliaikainen.

PääsivuPortaaliGalleriaFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätRekisteröidyKirjaudu sisään

Jaa | 

Derek II

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Xaqqax
Saunan kunnia elävöittäjä
Saunan kunnia elävöittäjä

Viestien lukumäärä : 150
Pisteet : 2745
Maine : 8
Ikä : 1339

Hahmon tiedot
Käyttäjätunnus: Sealmaster
Elämänpisteet:
100/100  (100/100)
Rotu: Hylje

ViestiAihe: Derek II   La Toukokuu 11, 2013 12:09 pm

Viidennen huoneen ovelta kuului saman tien möreä ääni: "Taas me tavataan, kuinka mukavaa..."
"Stan, perkele!" Derek huusi. Kyseessä oli Jackalopen vahvin puolustusnelikkö: Stan, Jonathan, Tito ja Mitch. Stan oli ritari, Jonathan oli haarniskoitu pappi, Tito oli velho ja Mitch jousimies.
Derek ja Revan aloittivat tämän 2vs4 taistelun, mutta ensimmäinen kohtaaminen ei ainakaan ollut mitenkään kiinnostava: Mitch jousimiehenä ei voinut osua ninjoihin, kun kaikki torjuttiin ja Jonathan ja Stan olivat liian hitaita taistellaakseen heitä vastaan niin hyvin kuin pystyisivät. Titokaan ei yksinään Derekiä ja Revania vastaan pärjännyt kovin hyvin. Mutta Derek ja Revan tiesivät varsin hyvin kokemuksestaan, että jotain on meneillä.
"Minä menen edeltä, tunnen tämän kerroksen," Revan sanoi.

Kolmas ja toiseksi ylin kerros. Kolmannella kerroksella yhdessä seinässä oli kartta linnoituksesta. Siitä sai selville, että kellarikerros oli aseita ja räjähteitä varten, ensimmäinen kerros oli liike- ja työasiota varten ja kellarin suojaamiseksi, toinen kerros oli kaikenlaisia varastoja, kolmas oli kontrollointi- ja tutkimuskerros ja neljäs itse Jackalopen johtajan maja.
Mitään ei ollut vielä tapahtunut toisen kerroksen neljännessä kylmävarastossa, joten tieto ei ilmeisesti ole levinnyt ja Revan päätti ottaa haltuunsa kontrollihuoneet.
Vartijat kääntyivät katsomaan: "Mitä- MITEN TE PÄÄSITT-..." ja enempää he eivät ehtineet sanoa, kun kuolivat. Kiväärien luodit lensivät, mutta ne eivät auttaneet.

Kun kaikkien päät olivat katki, Revan meni päätietokoneen luo.
"Aivan, melkein jo unohdinkin, osaat myös hakkeroida," Derek tokaisi.
"Senkin minä osaan, mutta tämän kaatamiseen ei tarvita kuin BSoD" Revan naurahti.
Blue Screen of Deathin jälkeen he alkoivat etsiä ylimpää kerrosta. Kolmannesta kerroksesta neljänteen pääseminen oli kunnon labyrintti.

Samalla jossain hyvin lähellä...

"Nyt.. te ol-olette mennyttä... haluan saada.. kostoni.. m-menetin kunnollisen puheky-kykyni teidän takianne."
"Sir. oletteko siellä?"
"Olen... mie-mietin vain.. missä Wi-William on. H-hänhän tuskin.. liittyi tä-tä-tähän?"
"Ei liittynyt, sir. Hänet pitää kyllä löytää, hän on pääasiassa tuhonnut kaikki suunnitelmasi tähän mennessä ja vain hän on vielä sinua vastaan."
"Ti-tiedän.. mutta nyt pitää vain odottaa."
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot

Derek II
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Saunan Pelifoorumit :: Sekalainen keskustelu :: Tarinat-
Siirry: