Saunan Pelifoorumit
Kirjauduppa sisään ja tee kaikki onnellisiksi Smile

Saunan (epä)virallinen foorumi! Logo väliaikainen.

PääsivuPortaaliGalleriaFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätRekisteröidyKirjaudu sisään

Jaa | 

End Over Fatal

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
696661337
Saunan kunnia elävöittäjä
Saunan kunnia elävöittäjä

Viestien lukumäärä : 332
Pisteet : 3793
Maine : 2
Ikä : 17

Hahmon tiedot
Käyttäjätunnus: 696661337
Elämänpisteet:
696661337/696661337  (696661337/696661337)
Rotu: 696661337

ViestiAihe: End Over Fatal   Ma Elo 04, 2014 12:26 pm

Who are you? Does that even matter?

Yes / No

>No

Good answer. Do you remember anything?

>I don't.

That's what I expected. I will give you orders now.

>Affirmative.

Step to the Progenitor Program.

-You start the machine. Your vision goes black.

You will now live through the years 2017-2042.
You won't age nor will Program have any effect to your body.
Take this seriously, for you are destined to be a savior.

>Goodbye.

-You fade into a void. The Progenitor makes quite loud machinery sounds.

Walk ahead / Die

>Walk

-You see a glowing blurred symbol. Emitting an aura so strong that even though your body is soulless, it leaves quite an impression.
You wake up in a natural landscape. Where are you?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Missä helvetissä oon VITTU tuntuu oudolt Sad(
WTf mul on kommando ninja assassin hansikkaat ja jotku ihme saappaat !!!!
Oonks mä taas runkannu jotai cosplay paskaa mun autisti veljen kaa XDDD

Kivikkopolku ja puita, varmaan jossaki puistos oon... mut en oo nähny tällasta puistoo ikinä mitä tää meinaa oonks jossaki hevon persees!!
Mut tos penkkien ja pöyän luon o vihkonen

"I HOPE YOU STILL DO UNDERSTAND ENGLISH AFTER YOUR REINCARNATION.

YOU ARE A SAVIOR. YOU HAVE ABILITIES AND POWERS FAR BEYOND YOUR PREVIOUS LIFE. WE APOLOGIZE, WE DON'T KNOW WHO YOU WERE.
            YOU WERE CHOSEN RANDOMLY FROM ALL THE PEOPLE IN EUROPE.
            YES, THIS NOTE IS FROM THE FUTURE. AS A SAVIOR YOU HAVE TO FORGIVE LAZINESS. YOUR ENEMIES ARE AUTISTS, PONYFAGS, AND HOMOSEXUALS.
            TAKE CARE OF OUR DEAR EARTH FOR THERE IS NO GOD PROTECTING IT."

M-m-m-mm-mut homois ei oo mitää vikaa ja A-a-autistit ei maha mitää sille et ne on autistis-APUA VALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
mitä tapahtu

mä oon vittu kaikki kaikes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!! ! 1!
Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamaoonvoittamaton!!
Pitää lähtee vetää kaikkii noloi turpaa!
Ekaks pitää tehä sotasuunnitelma ja ottaa tilanteesta selvää:
Sain super voimii ja joku tyyppi tulevaisuudest on mun inner consciouksen sisäl ja mun pitää pelastaa maailma kehareilta oon aina halunnut seikkailuu!!!
Oon jossai näköjää vieläkin suomes jonku kaupungin puistos mun pitää adventureraa

kivikkopolku vie kolmeen suuntaan... Meen eteenpäin :DD:D:D:D:DDF:D:D:DE:SHEDE:JND:JRFJRD

15 min pääst puistost melkee vittuu ja nään eessäni poni vitun homoja leikkimäs homo leikkejään saatana kaunista kamaa

Eero: D-dashie... I've been longing for you, my... love... I want you...
Juuso: Let's do it pinkie!!!
(MC) Subject Naire: Mitä homot ootteks homoi haluutteks turpaa homot :DDD
Antti: Mee vittuun!!!
Eero: Mitä jonne onko peppu kipeänä Razz
Naire: Tulee turpaan XD
Sakari joka esitti tvailait spaaklöö otti pitkän kepin maasta ja juoksi keppii heiluttaen hehe mun kimppuun.
Eero meni mun taakse ja yritti ottaa kiinni ja antti vasemmalta puolelta.

Naire otti kepin sakarilta ja löi vasemmalle osuen antin mahaan ja hän kaatui maahan kiljaisten, sitten nosti kepin ilmaan ja löi täysillä taaksepäin osuen Eeroa selkään. Kuului poksahdus ja Eeron selkäranka katkesi :DDDD servattu

Juuso juoksi karkuun itkien mut otin kepin uuestaa ja heitin sen ja se osu juusoon ja juuso lähti lentoon saatana sit se pyöri alamäkee joka vei kaupungille mut se osu johonki homo pappaa joka ulkoilutti koiraa

Pappa: Mts pikku poju siinä hyörii mikä helvetti sun paidas on saatana ootko HOMO
Hyppäsin papan ja itkevän juuson luokse
Naire: Joo se on homo gay ja runkkaa piirretyille poneille
Pappa: Vedetäänkö turpaan Very Happy
Naire: Vedin jo Very Happy
Pappa: Ei riitä kjeh kjeh Very Happy
Naire: Jep Very Happy

Pappa ja mä lyötii kävelykepil ja oksal täysil juusoo kunnes se KUOLI SAATANA.

Sit mun silmien etee ilmesty teksti: EXP +26
Naire:ok
Pappa: ok
Exp: 26/800
Naire: kiitti pappa mitä mieltä oot nykyajan nuorisosta yli 10% teineistä runkkaa my little ponylle tai on homosexxx tai autistei
Pappa: Näitä ihmisii varten mun isi tappo sodassa 300 ryssää ja puolusti isäm maata :DDDD Oon ylpee!
Naire: samat mäkin teen sellasen tempun et aion tappaa sodas yli 300 + 2 nollaa perään autistii ponihomoo ja homosexii :=====)
Pappa: Poika, sinä olet maailman uusi jeesus. Oox vapaa Sad)))()=
Naire: ok

mentii papan ja sen koiran kaa papan prätkän luo joka oli muutama sata metrii puistost poispäin
ja sit pappa pisti sen piskin kypärän alle ja lähettii prätkäl pärr pärr pruum papan kotii ja kahviteltii ja sit
Pappa: Nyt mä näytän sulle mun asevaraston :Wink))
Naire: ok
Lähettii takka huoneesee jossa oli kaappi ja siel oli 10 haulikkoo ja 5 rihlakkoo ja 20 kiväärii ja 3 magnumii ja ihan saatanasti ammuksii ebin Very Happy ja kranaattei talvisodan ajalt
Pappa: mts tykkäät
Naire: MÄ OTAN TON JA TON JA SIT TON JA TÄN JA NÄITÄ JA TOLLASEN
Pappa: ok

Silmieni eteen ilmestyi taas teksti

"This is your personal inventory where you can store your items for later use."
Naire laitto rihlakon ja ammuksii inventoryyn ja magnumin taskuun
Pappa: saatana eevertti loppu se puuhastelu!!!
Eevertti koira duunas Nairen jalan kaa ja Naire ei huomannu XD hehe
Naire: kiitti pappa mä lähen nyt kohti taisteluja
Pappa: ok go jeesus

Naire kulki anonyyminä kaupungin halki pummilta pöllätty kaapu päällä.
Naire: jaa oon vissii mikkelis
Emt millane paikka mikkeli on en oo käyny paljoo missää muual ku internetis ni en voi oikee tietää oikeen elämäm paikkoi  @ 

Monen tunnin vaeltamisen jälkeen hän pysähtyi bussiasemalle. Naire: "Mitä pitää tehä"
Niin paljon valintoja ja mahdollisuuksia, ei suunnitelmia eikä vihjeitä. Mielikuvitus on oppaani.
Ilta oli jo pitkällä, ja katuvalot täyttivät pimeyden oranssilla hehkunnalla.
Hmm mihinkäs bussii sitä olis menos ;p kait sitä vois toho tampereelle menevää bussii häippästä Cool

Bussikuski: vitun homo mis on fyrkat
Naire: Oot homo
Bussikuski: ok vaa tän kerran ilmane ajelu Smile)
Naire meni vikalle vapaalle paikalle mikä oli tosi hot seksy koulutytön vieres ja sit se anto handjobin nairel kosk naire on 101% hetero
Aamu alkoi sarastaa. Bussi oli äänekosken lähettyvillä, sillalla joka vei saarijärvelle ja jyväskylää jne
Bussin edessä oli toinen bussi. Sininen hahmo ilmestyi edessä olevan bussin katolle. Siivet ja Rainbow tukka = Rambo dish!!!"!""!%R#EYGH¤WER#Y#¤%ERYUEHGYRDHF

Naire: MITÄ HELVETIN VITTUA?!
Bussikuski oli sillee wtf ja sano HAH GAY ja sit tapahtu se vanha kunnon doom vs dashie battle.

wtf s0nera lagaaa WTF!!!!

wtf tarina bugaa WTF!!!!!!!
Code Vivallion tapahtuu eri universumis ku sbz jote mite naire näki tämän kaiken no mikkihiirisetäpoliisitutkijaetsiväsalamurhaaja voi kertoa:
tarina glitchas WTF1!!!! ja kaks universumii linkitti yhteen vähäks aikaa et ok

Naire: ok kiitos mikkihiirisetäpoliisitutkijaetsiväsalamurhaaja
mikkihiirisetäpoliisitutkijaetsiväsalamurhaaja: np

Bussin saavuttuu tampereel Naire keksi et vois mennä kouluun duunaan ja tutkimaan ja vakoilemaan homoi

Vois testaa mun pauwereit!!!

Naire juoksi yläasteen seinää pitkin ja hyppäs avonaisesta ikkunasta sisään ruattinluakkaan jossa oli joku hikky räpläämäs puhelint ja alko stalkkaa sitä hikkyy hikyn huomaamatta Nairea
Hikky katto sonic hentaita
Naire: älä vaan sano et runkkaat poneillekkin

Hikky kiljaisi ja pudotti puhelimensa ja alkoi tärisemään ja hyppäs pulpetist vittuu ja kaatu ja juoks ovee päin mut Naire otti viivottimen ja heitti sen hikkyn jalkaa päin ja sen jalka katkes koska power
Naire: oot homo
Hikky: MITÄ SUL ON HOMOI VASTAAN VTUN HOMO PASKA VITTU1!!!!
Naire: ai oot homo niimp
Naire otti hikyn jalasta kii ja mätkäs sil hikyn pään tohjoks ja verta lens saatana koko luokka täytee

Naire: moi pitää mennä
Tunti alkoi ja ope avas oven ja sit se näki hikkyn kuolleen ruumin ja pasko housuun ja sit oppilaatki näki ja neki pasko housuun ja Naire joka oli kattolampun päällä hideemäs repes oppilaille ku ne nii pasko housuu lol  sit kiki kuuli nairen ilkeen naurun ja ne luuuli et luokan oliriivannu demon 123231253463 ja ne juoks karkuu itkien ja Naire sano hikyn ruumiil viel...

Naire: ps oot homo

Oppilaat jne meni ragee koko koulul nairen tempuille
miinwhail Naire potkaisi luokkien ovia auki  ja tuli kysyilee onko autisteja homoja ponihomoja jne

sit 3 kerroksises koulus naire oli tokas niin naire meni kolmantee kerroksee

Jäbä killer 1998: Jou oon tappelija män et oo täst koulust oon 100% varma haluutko turpaan
Naire: ai sä nii haluut jos katot poneja
Jäbä killer 1998: ei mut tuol luokas on 3 jotka kattoo
Jäbä killer osotti enkun luokkaa
Jäbä killer 1998: olin just menos hakkaa ne
Naire: Näytä mulle sun voimas
Jäbä killer 1998 kaivoi perseestään (literally) piikkejä jotka lens suoraan ponihomojen päähän ja ne kuoli saatana ja kukaa ei huomannu
Jäbä killer 1998: entä sun voimat onko kehumista
Naire: haha oot weak onks missää lisää autistei
Jäbä killer 1998: joo ruattinluokas pitäs olla yks
Naire: ok voit mennä kattoo mitä tein sille Smile))

Jäbä killer sai traumat koska hikyn kuolema oli liian pahaa kamaa jopa hänelle ja teki itsarin
Naire: hah gay

Poliisit oli soitettu ja koulu käskettii evakuoimaan aika nopsaan

Naire: höh mä haluun pitä hauskaa

Hieman ennen kyttien tuloa hissistä ilmestyi Jere Nikolai joka oli neekeri fighter homo ja poni gay
Jere nikolai: Ei taas täälä on kiusaajia vitun homo Naire oot pelle mä vittu tapan sut nyt
Naire: mä lyön sut takas somaliaa homo
Jere otti taskustaan moran jonka hän pölli naapurin manne pomolta jonka power level oli 10 joten jere on tosi strong mut nairel onkin power level 30
saako jere nikolai päihitettyä maailman kovimman servaajan 2017??????

pillu bobs lo lXD  

Naire: nonii pietää hauskaa :=)

Naire loikkasi yhdellä pitkällä loikalla Jeren eteen ja tarrasi häntä naamasta potkastaen polvella häntä palleaan kolmesti jolloin Jere heilautti moraansa, jonka Naire väisti kyykyllä
ja sitten potkaisi kyykystä Jereä naamaan lähettäen Jeren pyörimään ikkunaa päin. Jere liukui maassa ja heitti moran Nairen jalkaa päin mutta Naire potkaisi sen ilmaan josta hän sen nappasi
counter heittäen sen Jereen joka pyörähti vasemmalle moran lävistäessä ikkunan. Jere otti toisen moran ja osui heittäessään sen Nairen käteen, johon Naire vastasi chargella ja vetämällä puukon kädestä
ja suoraan Jereä otsaan. Jere parkaisi ja peruutti kunnes tömähti ikkunaan. Naire potkaisi Jeren ikkunasta alas ja sitten lähti hakkaa poliisei alimpaa kerrokseen.

Mutta Jere otti puukon otsastaan ja löi sen täysiä seinään, ja hän rupesi kapuamaan alaspäin hitaasti ja varovaisesti.

Poliisit olivat varustautuneet pippurisumutteilla ja kyynelkaasuilla ja stun guneilla ja yhellä oli jopa pistooli
Naire: mts
Kyttä: Moi tykkäätkö shooter action peleistä
Naire: joo
Kyttä otti puhelimen esille ja soitti iltalehdelle

"halojata mulla ois täällä yks koulu ampuja kiusattu syrjitty masentunut yksilö hän on pelannut maken polkupyöräpeliä"
"loistava lööppi kiitos konstaapeli kirjoitamme heti asiatietoa maken polkupyöräpelin vaaroista"

Kyttä: Noniin se seikka on hoidettu ihme ettet ole vielä tehnyt itsaria niinku ne muut kouluampujat
Naire: sori mut mul ei oo  aseita enkä oo ampunut ketään
Kyttä: pfpfprfptfgptgf tollane heikko paska ei muulla saa tapettuu hahaahaahhh perseessäkö sä pislaa piilottelet HÄH
Naire veti voltin kyttien taakse ja otti käsistä kiinni maahan ja potkaisi jaloillaan kahta taaimpaa poliisii jotka kaatu ja sit Naire sairaan nopeesti pölli pistoolin silt toiselt poliisilt ja ampu kolmee päähän j-

Naire: ainiin mulla oli inventorys aseita HUPSIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lamauttimella varustautunut poliisi oli juuri iskemässä Nairea kun hän heitti pistoolilla lamautinkytältä tajun kankaalle, sit naire switchas Magnumiin jonka luoti lävisti kaksi poliisia kerralla.
Neljä jäljellä. Sireenin ulvonta lähestyi ja lisää kyttiä oli tulos. Naire lähti juoksemaan nopeinta vauhtia mitä pääsi kaahaavan poliisiauton luo ja hyppäsi etulasista sisään ja ampuen kuljettajan ja potkasten
toisen kuskin oven läpi. Naire lähti ajamaan nopeinta hirveintä vauhtia 190km/h kyttä autolla ja pisti https://www.youtube.com/watch?v=Nz_9ifSj62g soimaan full volumel kauheet bassojytää fuck yeah1!!
Tunnin pärinäajelun jälkeen Naire oli ajellut tuurii emt mite se sinne pääs sit se tajus et tuuri on paska paikka kosk siel on ihan vitun paljo liikaa porukkaa joten Naire lähti lähimpään baariin pokaan 100% hetero muijii jotka ei ollu planet bustereit vaan nut bustereit :=))

Live evil, lived devil

The bells rings, Sign_14 wanders along. Fatal chimes...! Iris lost. Ixonn, Athanasios, Elib6 & Co. are ILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIPGOD'SINVENTIONPOWERISFORFFEAR,FEARISCONFUSIONHYPNOSISILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSIONILLUSION
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://mikäonkotisivuXD.com

End Over Fatal
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Saunan Pelifoorumit :: Sekalainen keskustelu :: Tarinat-
Siirry: