Saunan Pelifoorumit
Kirjauduppa sisään ja tee kaikki onnellisiksi Smile

Saunan (epä)virallinen foorumi! Logo väliaikainen.

PääsivuPortaaliGalleriaFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätRekisteröidyKirjaudu sisään

Jaa | 

Ascend

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Herra0
Herra0, koirien omistaja.
Herra0, koirien omistaja.

Viestien lukumäärä : 414
Pisteet : 3052
Maine : 12

Hahmon tiedot
Käyttäjätunnus: Herra0
Elämänpisteet:
100/100  (100/100)
Rotu: Lehmä

ViestiAihe: Ascend   Ke Huhti 20, 2016 11:00 pm

Kun ihmiset puhuvat maailmasta he puhuvat aina asioista jotka tapahtuvat "alastomalle silmälle". Ihmisrotu on ignorantti ja yksinkertainen. Heidän maailmankatsomus jää asioihin jotka tapahtuvat heidän lähettyvillä. Heidän naapuristolla, kaupunkillaan, maassaan, maapallolla, muilla planeetoilla, linnunradalla, universumissa.

Asiat eivät ole näin yksinkertaisia. Olen aina erottunut joukosta syystä että näen asiat monimutkasemmin. Minulla on laajempi maailmankatsomus. Mutta tämä lahja ei ole yhtä positiivinen kuin kuvittelet.
Kaikella ovat huonot puolensa.

Olin epätoivoinen ihminen, tiesin olevani aina jotain suurempaa kuin muut maailmankatsomukseni avulla. Muut eivät tosin halunneet myöntää tätä. En myöskään osannut käyttää lahjaani kovin hyödyllisesti. Minulla oli tunne että minulla oli potentiaali paljon suurempaan mutta minulla ei ollut mitään ideaa miten käyttää sitä hyödyksi.

Ajat kuluivat ja lopulta sain vihdoin tehtyä jotain kyvylläni. Sain "yliluonnollisia" kykyjä. Telekinesis, levitaatio. Ihmiset hämmästyivät kun esittelin kykyni heille. Minusta tuli tunnettu, mutta kuten kaikella tälläkin oli huonot puolensa. Valtio alkoi jahtaamaan minua. Ensiksi he eivät olleet aggressiivisia vain kysyivät haluanko tulla vapaaehtoisesti kokeisiin että he voivat tutkia kykyjeni alkuperän. Kieltäydyin, ja valtio suuttui.

Heräsin ovenkopotukseen joten menin ovelle ja yllätyksekseni oven takana oli kaksi sotilasta. He käskivät minun tulla heidän mukaansa, mutta kieltäydyin. Vartijat ottivat miekkansa esille ja astui sisälle. Peräännyin hitaasti kunnes toinen heistä syöksyi kimppuuni. Heilautin kättäni yrittäessä tehdä jotain ja kädestäni tuli iso musta "aalto". Aalto lennätti vartijan seinään samallakun toinen heistä katsoi kauhuissaan suu auki. Vartija jäi makoilemaan hetkeksi maahan ja otin hänen pudonneen miekkansa. Hän yritti tarrata jalkaani mutta potkasin vartijaa naamalle jonka seurauksena hän menetti tajuntansa.
Toinen vartija lähestyi ja yritti huitaista minua miekallaan mutta tarrasin häden kädestänsä kiinni ennenkuin miekka kerkesi viiltää minua. Kämmeneeni alkoi muodostumaan pimeää "usvaa" ja vartijan käsi alkoi vuotamaan tämän seurauksena. Vartija alkoi huutamaan kivusta mutta lopetin hänen kipunsa pian. Lävistin toisen vartijan miekan hänen kurkustansa läpi ja hän alkoi "kurluttamaan" yrittäessä saada henkeä. Työnsin hänet maahan ja lähdin pois.

Tiesin että minun pitäisi paeta ja lähteä pois ihmisilmoilta, ainakin nykyisestä kylästäni. Muutaman päivän matkan jälkeen löysin majoituspaikan toisesta kylästä jossa voisin pysyä piilossa hetken. En kuitenkaan pysynyt kauan pienellä huomiolla koska jouduin tekemisiin erään miehen kanssa.

Miehellä oli ruskeat, pitkät hiukset ja katse oli tappava. Hän halusi kerätä niinsanottua "suojelusrahaa" mutta kieltäydyin tästä. Mies yritti tämän jälkeen huitaista minua nyrkillä mutta väistin tämän, tarrasin silti ojentuneena olevasta kädestään ja löin polveni hänen vatsaan. Hän meni kumaraan, katsoi silmiini ja sylkäsi vaatteilleni verta. Mies potkaisi naamaani jonka johdosta lensin taaksepäin noin kaksi metriä maahan. Huuleni vuosi verta ja mies kysyi "haha vuotaako huulestas verta vitun homo?". En ole vieläkään varma miksi hän käyttäytyi kuin täysi lapsi mutta jokatapauksessa ele tympäisi minua.

Nousin maasta ja löin miestä kasvoille. Toisen kerran. Kolmannen kerran. Neljännellä kerralla hän kumminkin torjui lyöntini ja viilsi kynsillään olkapäähäni. Olkapäähäni muodostui syvä haava ja tarvitsin hoitoa niin nopeaa kuin pystyin.

"mikä on homo aiokko jatkaa viel HÄ NO MIKÄ ON HOMO AIKKO"

Mies jatkoi vain pilkkaamistani samallakun katsoin häntä pitäen olkapäästäni kiinni. Aioin hoitaa asiat loppuun toisella kerralla mutten nyt.

"Voitit nyt, mutta otamme myöhemmin ottelun uusiksi. Nauti voitostasi."

Mies sylki naamalleni ja potkaisi vielä naamalleni. Menetin tajuni.

Heräsin sairaalasta ja huomasin että olkapäähäni oli laitettu side. Hoitajat kertoivat minulle että minuun hyökkäävää miestä ollaan etsimässä mutta tuloksia ei ole vielä löytynyt.
Lepäsin kotona seuraavat päivät ja opettelin uusia kykyjä joita voin tehdä usvasta.
Päiviä kului kunnes törmäsin uudelleen mieheen. Tällä kertaa olin valmis tappamaan ja tapon jälkeen lähtisin uudelleen kylästä.

"no tulitko ottaan turpaa taas hintti" mies kysyi.

"En, mutta tulin tappamaan sinut"

Mies yritti taas viiltää minua kynsillään mutta väistin hyppäämällä taaksepäin. Muodostin käteeni pimeästä usvasta miekan ja koitin lyödä sillä miestä. Mies väisti sivulle.

"mitä vittua mikä sä oikee oot" mies kysyi

"Jotain suurta, suurempaa kuin sinä. Leikkisi loppui tähän"

"no onneks oon kokenut sun kaltasiin homoihin"

Mies otti taskustansa pistoolin. Pistooli näytti Automagilta, joka oli itse koristeltu pääkalloilla ja sivuun oli kaiverrettu "696661337"

Mies alkoi räiskimään suuntaani ja muodostin "kuplan" ympärilleni usvasta. Luulin että aseesta loppuisi panokset mutta olin väärässä. Se vain jatkui.
Purin kuplani räjäyttämällä sen ympärilleni ja mies lensi räjähdyksestä taaksepäin. Mies kumminkin ampui minua maasta ja osui rintaani kaksi kertaa.
Muodostin kuplani uusiksi ympärilleni ja lähestyin miestä. Tällä kertaa en räjäyttänyt sitä vaan haihdutin sen vain pois. Tarrasin miestä kurkusta ja aloin muodostamaan toiseen käteeni pimeää usvaa. Iskin miestä vatsaan pimeän usvan kanssa. Iskuni oli hyvin tehokas ja mies alkoi oksentamaan verta kädelleni. Lopulta hän menetti tajun ja heitin hänet maahan.

Jatkoin kylällä asumista muutaman viikon normaalisti. Tein vaihtokauppaa, tein "ystäviä" ja soluttauduin ympäristöön. Eräänä yönä kumminkin heräsin ratinaan. Nousin sängystäni katsomaan mistä se kuuluu. Ympärille oli vaikea nähdä pimeyden vuoksi joten menin hakemaan soihtua. Kun olin ottamassa soihtua käteeni, tunsin iskun takaraivossani ja lensin maahan. Katsoin yläpuolelleni ja näin hahmon jolla oli huppu päässä. En erottanut hahmon kasvoista mitään muutakuin hänellä oli vaaleat ja pitkät hiukset, muttei lähellekkään yhtä pitkät kuin ruskeatukkaisella.

"hei tuu tänne se on maassa ja iha kuset housuissa" huusi hahmo taaksensa.

Pimeydestä tuli toinen hahmo. Se oli mies jonka tapasin aikasemmin.

"ei vittu se ei pysty tehä mitää mitä me tehää sille" sanoi ruskeahiuksinen mies

"tapetaaks se"

"emt ei ainakaa viel"

Huppumies tarrasi kummallaki kädellään rinnuksistani ja nosti minut ylös. Hän löi minut seinää vasten ja katsoi silmiini

"tiiäks kui kuses oot vitun homo" "me pyöritetään tätä vitun kylää tajusikko häh???"

"eks oo kuullut mitä me ollaan tehty" sanoi ruskeahiuksinen

"En ole kuullut mitään teistä. Ette ole mitään, joten miksi minun olisi pitänyt kuulla?"

Huppumies potkaisi polvellaan minua mahaan ja sylkäsin verta maahan kumarassa. Hän nosti minut takasin kumarasti ja löi uusiksi seinää vasten

"sun pitää olla kyl kaivos asunut jos et oo kuullu ku me paskottii sonicfucker"

"Mikä helvetin sonicfucker? En ole koskaan kuullutkaan"

"harmi"

Huppumies kaivoi taskustansaan veitsen ja löi veitsellänsään minua 5 kertaa mahaan ja päästi minusta irti. Putosin maahan ja näin ku miehet lähtivät ovestani ulos. Jäin vuotamaan maahan ja luulin että kaikki oli ohi.

Mutta tämä oli asia joka käännytti elämäni.

Tämä oli asia joka vain vahvisti minua.

Tämä oli asia jonka takia löysin syyn elää.

Löysin tarkoituksen itselleni.

Antoi minulle loputonta voimaa.

Miten? Minunhan piti kuolla?

Väärin.

Avasin silmäni ja lojuin yhä lattialla. Olin ihmeissäni, miten voin olla elossa? En kuitenkaan pystynyt nousemaan maasta, voimani ei riittänyt siihen.
Yhtäkkiä alkoi kuulumaan ihmeellinen ääni, kuin tuulenpuhallus mutta paljon voimakkaampi, paljon intensiivisempi.

Eteeni muodostui kolme portaalia ja niistä astuivat sisään kolme hahmoa.

Yhdellä oli haarniska päällään, ruskeat keskipitkät hiukset ja eloton katse. Toisella oli myös ruskeat hiukset mutta vähän pitemmät, punaiset silmät ja merkkejä, kuin riimuja kasvoissansa.
Heidän keskellään oli mies mustassa kaavussa. Toinen silmä eloton, puhjenneen näköinen täysin valkoinen silmä, toinen silmä kaavun päällä piilossa. Hänellä oli päässään kypärämainen esine, mutta en tiedä voiko sitä kypäräksi kutsua.

Hahmot lähestyivät ja katsoivat minua.

"Onko tässä seuraava? Havaitsen hänessä potentiaalia." sanoi hahmo punasilla silmillä.

"Hän on nytten jo voimakas verrattuna ihmisiin ja aistin hänessä suurta tunnetta."

"Hmm." mutersi kaapuinen mies

"Mitä mieltä olet, Rage?"

"Minulle on aivan sama, pomo."

"Mutta tahdon sinulta mielipiteen. Aivan sama ei riitä"

"Hänestä voi tulla voimakas työkalu, muuta en osaa sanoa"

"Uskon sitten että hän olisi seuraava." sanoi kaapuinen mies

Kaapuinen mies kumartui. Hän otti leuastani kiinni ja nosti pääni katsomaan häntä silmiin, taino silmäänsä.

"Aistin sinussa epätoivoa. Hyvin vahva tunne. Yleensä tämä tunne tuo vain heikkoutta mutta sinä olet ainutlaatuinen. Osaat käyttää tunnetta hyväksi."

"M-mitä meinaat?"

Hän päästi irti leuastani ja nousi takaisin ylös

"Olet itsekkin havainnut jo voimasi. Suurin instrumenttisi on epätoivo ja laitat sen hyvään käyttöön. Saat siitä voimaa."

"Minulle on jo sinulle nimi."

"Despair, nouse ylös."

Kulli on biihop
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://saunanpeli.palstani.com

Ascend
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Saunan Pelifoorumit :: Sekalainen keskustelu :: Tarinat-
Siirry: